T U R N Y O U R T A B L E T I N T O A L A N D S C A P E
P O S I T I O N F O R B E T T E R E X P E R I E N C E
- CASE STUDY -
Scenery
CASE STUDY
Branding pre
požičovňu offroadov.
Pozadie
Spoločnosť, ktorá už niekoľko rokov pôsobí v turizme, identifikovala potenciál dodatočného príjmu počas obdobia mimo sezóny. Príležitosť vidí v krátkodobom zapožičiavaní flotily offroadov a SUV áut, ktoré sú v danom období nevyužité.
ROZSAH
Stratégia
Koncept
Tvorba názvu
Hlasový prejav
Messaging
Logo design
Web design
Úloha
Odlíšiť službu od cestovných agentúr a tradičných požičovní áut. Osloviť cieľový typ zákazníkov a zaujať cestovateľov milujúcich adrenalín a dobrodružstvo a tiež tých, ktorí pri návšteve nových miest pred prenajatím si klasického auta uprednostia niečo netradičné.
Riešenie
Vytvorenie značky a identity pre novú službu, čo zahŕňa celkovú stratégiu a koncept, názov, hlasový prejav, slogan a messaging, logo a web.
CASE STUDY
Naše prvé kroky
Začali sme veľmi jednoduchou myšlienkou - na to, aby sme boli schopní vytvoriť odlišnú, no relevantnú identitu, musíme zažiť to, čo je tak osobité na objavovaní krajiny v offroade. Preto sme si jeden požičali a vyskúšali si presne to. Poznámka: je to naozaj jedinečný zážitok!
CASE STUDY
Stratégia značky
Definovanie vlastností značky pomáha firme konfrontovať akékoľvek rozhodnutie v akomkoľvek čase s “DNA” danej značky a napomáha rozhodnúť, či bude konkrétny krok nápomocný alebo naopak, pôjde proti tomu, ako sa snaží značka pôsobiť. Výsledkom nášho sedenia bolo identifikovanie skupiny slov a asociácií, ktoré najvernejšie vystihujú základ značky.
Osobnosť značky
Je nevyhnutné mať úplne jasno v tom, o čom daná značka je. Napomáha to formovať čo si ľudia myslia a cítia v súvislosti so spoločnosťou, produktom alebo službou. Na základe nášho sedenia sme boli schopní zistiť aký typ osobnosti je pre danú značku najvhodnejší. Z piatich hlavných typov sme preto vybrali taký, ktorý najviac vystihuje firmu i jej zákazníka.
Názov
Meno / názov plní kriticky dôležitú úlohu vo vytváraní dojmu. Je prvou a najčastejšie využívanou asociácou, ktorej sa dotkne každý, kto príde so spoločnosťou do kontaktu. Po prvotnej strategickéj fáze sme vedeli, aké pocity má nový názov evokovať, rovnako, ako všetky technické špecifikácie ako dĺžka, jazyk a pod.
Finálny názov:
"GET OFF
THE ROAD"
Hlasové prejavy a messaging
Akonáhle sme vytvorili meno, osobnosť značky začala ožívať. Na základe prvotnej strategickej fázy sme vedeli, že hlas musí byť plný energie, emócií, mladíckosti, túžbe po nespútanosti a dobrodružstve, no stále musí znieť príjemne, spoľahlivo a prívetivo. Taktiež je potrebné, aby messaging oslovoval vhodný typ zákazníka, teda milovníka dobrodružstva ale rovnako odrážal hodnoty spoločnosti.
Farebnosť
Výber správnych farieb siaha ďalej, než iba k diskusii o obľúbených farbách a ich odtieňoch. Úlohou farieb je totiž za každých okolností vyjadrovať osobnosť značky a navodiť želanú atmosféru a dojem. Pri Scenery sme farby volili tak, aby komunikovali asociácie prírody, energie, no s určitou dávkou prašnosti a blata, ale zároveň tak, aby značka pôsobila moderným a profesionálnym dojmom.
CASE STUDY
Logo dizajn
Logo a jeho grafická podoba je prvým krokom ako dostať podobu značky do vizuálneho vnímania človeka. Je to oveľa viac než drobná ilustrácia a okrem technických detailov musí na prvý pohľad zaujať pozornosť a relevantne odlíšiť konkrétny produkt v množstve ostatných vizuálnych vnemov. Hneď ako sme sa začali zaoberať asociáciami značky, objavilo sa niekoľko sľubných smerov a logo sa nám začalo rodiť pred očami.
Finálne logo:
Proces
Samotné logo bolo vytvorené v štýle, ktorý sme definovali v prvotnej fáze. Je industriálne, hrubé, zaprášené a vyjadruje energiu a silu offroadov a nespútaný postoj k zážitkom. Otočené písmeno “N” v prostriedku zdôrazňuje slobodného ducha spoločnosti a jej zákazníkov. Grafická podoba loga má svoj pôvod v ikonickej maske chladiča Jeep - priekopníka offroadov, čo má za cieľ dať logu moderný, no známy dojem.
CASE STUDY
Web dizajn
Úlohou web stránky je slúžiť ako “digitálny hub” - teda centrum všetkých aktivít spoločnosti v digitálnom ale aj reálnom svete. Je to zároveň jediné miesto, kde vieme naplno tvoriť a menežovať zážitok zákazníka/návštevníka a zároveň vytvárať obraz o značke presne podľa zvolených kritérií. Z tohto dôvodu sme vytvorili veľmi logický koncept scrollovania a prirodzeného pohybu po stránke, kde sú zodpovedané všetky otázky návštevnika a postupne podávané všetky potrebné informácie. Obrázky, písmo, texty a ostatné podporné elementy sme vybrali tak, aby komunikovali charakteristiky značky: zážitok, silu, prírodu, zábavu. Stránka má jasnú výzvu na akciu (call to action) a slúži ako samotný rezervačný portál.
Finálny
dizajn
A K O P R A C U J E M E
Rýchla a hladká.
Taká je spolupráca s nami.
Prvotná konzultácia a pochopenie vašej aktuálnej situácie.
Definovanie cieľov projektu, stratégie a postupu.
Proces tvorby podľa vopred odsúhlaseného harmonogramu.
Odovzdanie
diela.
Súčasťou každého projektu je detailná segmentácia a analýza typov užívateľa.
+421 904 920 528
Predávať čokoľvek komukoľvek je nezmysel.
Základom úspechu je fungujúca predajná stratégia. Kým marketing pomáha ľuďom robiť správne rozhodnutia,
branding uľahčuje identifikáciu, pochopenie, stotožnenie sa s vhodným riešením a umožňuje z neho benefitovať.
Spolupráca s nami prinesie vám a vašim zákazníkom presne to.
" Ak by bol vašim šéfom Capone,
spolupracovali by ste s nami;-) "
VŠETKY SLUŽBY
Branding a identita
Web & online riešenia
Online predaj
Profesionálne prezentácie
Sociálne médiá
Copywriting
Dizajn obalov
Print & offline propagácia
Kampane naprieč kanálmi
Uvedenie nového produktu na trh
KONTAKT
ciao@brandetta.sk
+421 904 920 528
SK45 8330 0000 0025 0169 1072
Hlavná 108 | 040 01 Košice | Slovensko
CASE STUDY
SCENERY
CASE STUDY
Branding pre
požičovňu offroadov
Pozadie
Spoločnosť, ktorá už niekoľko rokov pôsobí v turizme, identifikovala potenciál dodatočného príjmu počas obdobia mimo sezóny. Príležitosť vidí v krátkodobom zapožičiavaní flotily offroadov a SUV áut, ktoré sú v danom období nevyužité.
Úloha
Odlíšiť službu od cestovných agentúr a tradičných požičovní áut. Osloviť cieľový typ zákazníkov a zaujať cestovateľov milujúcich adrenalín a dobrodružstvo a tiež tých, ktorí pri návšteve nových miest pred prenajatím si klasického auta uprednostia niečo netradičné.
Riešenie
Vytvorenie značky a identity pre novú službu, čo zahŕňa celkovú stratégiu a koncept, názov, hlasový prejav, slogan a messaging, logo a web.
ROZSAH
Stratégia | Koncept | Tvorba názvu
Hlasový prejav | Messaging
Logo design | Web design
Naše prvé kroky
Začali sme veľmi jednoduchou myšlienkou - na to, aby sme boli schopní vytvoriť odlišnú, no relevantnú identitu, musíme zažiť to, čo je tak osobité na objavovaní krajiny v offroade. Preto sme si jeden požičali a vyskúšali si presne to. Poznámka: je to naozaj jedinečný zážitok!
Stratégia značky
Definovanie vlastností značky pomáha firme konfrontovať akékoľvek rozhodnutie v akomkoľvek čase s “DNA” danej značky a napomáha rozhodnúť, či bude konkrétny krok nápomocný alebo naopak, pôjde proti tomu, ako sa snaží značka pôsobiť. Výsledkom nášho sedenia bolo identifikovanie skupiny slov a asociácií, ktoré najvernejšie vystihujú základ značky.
Osobnosť značky
Je nevyhnutné mať úplne jasno v tom, o čom daná značka je. Napomáha to formovať čo si ľudia myslia a cítia v súvislosti so spoločnosťou, produktom alebo službou. Na základe nášho sedenia sme boli schopní zistiť aký typ osobnosti je pre danú značku najvhodnejší. Z piatich hlavných typov sme preto vybrali taký, ktorý najviac vystihuje firmu i jej zákazníka.
Názov
Meno / názov plní kriticky dôležitú úlohu vo vytváraní dojmu. Je prvou a najčastejšie využívanou asociácou, ktorej sa dotkne každý, kto príde so spoločnosťou do kontaktu. Po prvotnej strategickéj fáze sme vedeli, aké pocity má nový názov evokovať, rovnako, ako všetky technické špecifikácie ako dĺžka, jazyk a pod.
Finálny názov:
Hlasové prejavy a messaging
Akonáhle sme vytvorili meno, osobnosť značky začala ožívať. Na základe prvotnej strategickej fázy sme vedeli, že hlas musí byť plný energie, emócií, mladíckosti, túžbe po nespútanosti a dobrodružstve, no stále musí znieť príjemne, spoľahlivo a prívetivo. Taktiež je potrebné, aby messaging oslovoval vhodný typ zákazníka, teda milovníka dobrodružstva ale rovnako odrážal hodnoty spoločnosti.
⇒ "GET OFF THE ROAD!"
Farebnosť
Výber správnych farieb siaha ďalej, než iba k diskusii o obľúbených farbách a ich odtieňoch. Úlohou farieb je totiž za každých okolností vyjadrovať osobnosť značky a navodiť želanú atmosféru a dojem. Pri Scenery sme farby volili tak, aby komunikovali asociácie prírody, energie, no s určitou dávkou prašnosti a blata, ale zároveň tak, aby značka pôsobila moderným a profesionálnym dojmom.
Logo dizajn
Logo a jeho grafická podoba je prvým krokom ako dostať podobu značky do vizuálneho vnímania človeka. Je to oveľa viac než drobná ilustrácia a okrem technických detailov musí na prvý pohľad zaujať pozornosť a relevantne odlíšiť konkrétny produkt v množstve ostatných vizuálnych vnemov. Hneď ako sme sa začali zaoberať asociáciami značky, objavilo sa niekoľko sľubných smerov a logo sa nám začalo rodiť pred očami.
Finálne logo:
Proces
Samotné logo bolo vytvorené v štýle, ktorý sme definovali v prvotnej fáze. Je industriálne, hrubé, zaprášené a vyjadruje energiu a silu offroadov a nespútaný postoj k zážitkom. Otočené písmeno “N” v prostriedku zdôrazňuje slobodného ducha spoločnosti a jej zákazníkov. Grafická podoba loga má svoj pôvod v ikonickej maske chladiča Jeep - priekopníka offroadov, čo má za cieľ dať logu moderný, no známy dojem.
Web dizajn
Úlohou web stránky je slúžiť ako “digitálny hub” - teda centrum všetkých aktivít spoločnosti v digitálnom ale aj reálnom svete. Je to zároveň jediné miesto, kde vieme naplno tvoriť a menežovať zážitok zákazníka/návštevníka a zároveň vytvárať obraz o značke presne podľa zvolených kritérií. Z tohto dôvodu sme vytvorili veľmi logický koncept scrollovania a prirodzeného pohybu po stránke, kde sú zodpovedané všetky otázky návštevnika a postupne podávané všetky potrebné informácie. Obrázky, písmo, texty a ostatné podporné elementy sme vybrali tak, aby komunikovali charakteristiky značky: zážitok, silu, prírodu, zábavu. Stránka má jasnú výzvu na akciu (call to action) a slúži ako samotný rezervačný portál.
The Final Design
Ak hľadáte služby tohto rozsahu, dajte nám vedieť.
Rýchla a hladká.
Taká je spolupráca s nami.
Prvotná konzultácia a dôkladné pochopenie vašej aktuálnej situácie.
Definovanie cieľov projektu, stratégie a postupu.
Proces tvorby podľa vopred odsúhlaseného harmonogramu.
Odovzdanie diela.
Súčasťou každého projektu je detailná segmentácia a analýza typov užívateľa.
Predávať čokoľvek
komukoľvek je nezmysel.
Základom úspechu je fungujúca predajná stratégia. Kým marketing pomáha ľuďom robiť správne rozhodnutia, branding uľahčuje identifikáciu, pochopenie, stotožnenie sa s vhodným riešením a umožňuje benefitovať z neho. Spolupráca s nami prinesie vám a vašim zákazníkom presne to.